LQTA Laboratório de Quimiometria Teórica e Aplicada

Optimized Bucketing

CAC 2006
Minicurso

Organização de eventos [Organzation of events]

CONGRESSOS INTERNACIONAIS [INTERNATIONAL CONFERENCES]

10th International Conference on Chemometrics in Analytical Chemistry (CAC-2006, CAC-X): Chemometrics in the Tropics. Águas de Lindóia, SP, Brazil, 10-15/09/2006. Ferreira M. M. C.: a member of the Organizing Comittee (the Chair, and the member of the International and the Local Organizing Comittees).
CONFERENCE SITE

MINICURSOS [SHORT COURSES]

Cambridge Structural Database (CSD) a Nível Básico

Cambridge Structural Database (CSD) a Nível Básico [Short Course: The Basics of the Cambridge Structural Database (CSD)]. Laboratório de Quimiometria Teórica e Aplicada, Instituto de Química, UNICAMP, Campinas, SP, Brasil, 02-04/12/2003. Responsável [ Responsible]: Ferreira M. M. C. Professor [Professor]: Kiralj R.

SITE DO MINICURSO [MINICOURSE SITE]

LQTA-QSAR - Aplicação da metodologia QSAR-4D usando o programa LQTA-QSAR

Minicurso LQTA-QSAR - APLICAÇÃO DA METODOLOGIA QSAR-4D USANDO O PROGRAMA LQTA-QSAR [LQTA-QSAR Short Course - Application of the QSAR-4D methodology using the LQTA-QSAR program]. Laboratório de Quimiometria Teórica e Aplicada, Instituto de Química, UNICAMP, Campinas, SP, Brasil, 04-06/03/2009. Responsável: Ferreira M. M. C. Professores [Professors]: Márcia M. M. C. Ferreira,  Euzébio G. Barbosa, João Paulo A. Martins, Kerly F. M. Pasqualoto.

SITE DO MINICURSO [MINICOURSE SITE]